welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Monday, September 26, 2011

GIVEAWAY RADIUSITE


join :
RADIUSITE

woww !
kitorang excited sangat radiusite buat giveaway.
HEHE.

kak ika (pemilik radiusite) suruh buat entry pasal mak.
sebab dia buat giveaway ni sempena birthday mak dia yang ke 60.
semoga panjang umur ye mak cik.
:)

==============================================

Khamidah. itulah nama emak kitorang. :)
siapa yang tak sayang emak kan ?
semua orang mesti sayang emak.
kitorang rasa bersyukur sebab masih ada emak.

Penyabar.
emak seorang yang penyabar.
emak pernah jaga ramai anak orang.
sekarang ni pun emak jaga empat orang cucu.
emak sabar sangat melayan kerenah budak2.
sampai semua budak yang dia jaga manja sangat dengan dia.
emak selalu pesan, kita kena sabar dengan budak2.
memang la budak2 selalu merengek, menangis.
tapi kita kena istighfar banyak2.
insya'Allah kitorang akan ingat pesan emak.

sebenarnya banyak sifat2 emak yang tak boleh kita ungkapkan.
segala2 nya baik buat diri kita.
emak lah antara insan yang paling kitorang sayang.
emak tiada pengganti. hanya satu didunia ini.

tak tahulah macam mana kalau kitorang berjauhan dengan emak.
masa emak pergi umrah pun kitorang dah nangis.
:'(

emak selalu dengar masalah kitorang.
emak selalu jadi pendengar yang setia.
emak selalu nasihatkan kitorang.
emak selalu masak masakan kegemaran anak2 emak.
emak selalu ambil berat tentang kitorang.

emak.....
terima kasih untuk segala2 nya.
emak dah banyak berjasa dan berkorban untuk anak2 emak.
mungkin semua tu susah kitorang nak balas.
kitorang hanya mampu beri kejayaan untuk emak.
insya'Allah kitorang akan cuba buat yang termampu.



ini la gambar emak kitorang.
ini pun ambil secara senyap2.
sebab emak tak berapa suka sangat ambil gambar.
;)

kadang2 rasa macam banyak sangat buat salah dekat emak.
emak.....
kitorang minta maaf sekiranya ada salah dan silap.
bayangkan emak yang dah kandungkan anak kembar ni selama 9 bulan.
tak tergambar pengorbanan emak kan. :')



kami.
anak kembar emak.
Fatehah dan Atiqah.
selalu menyayangi emak.
:)


p/s : semoga ada rezeki menang giveaway ni. Aminn :)

Thanks for reading . Lot's of love :)

3 budak comel:

Addin said...

sweet la kamu berdua ni :) kirim salam dengan mak eh

p/s : goodluck ! :)

ika radiusite said...

TQ atiqah!! =)
semoga mak2 kita dipanjangkan umur dan kita doakan yang terbaek utk mereka di dunia dan di akhirat. =)

KAMI ;) said...

kak addin: sweet ke? hehe.thanks :)
kak ika: insya'Allah. :)

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)