welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Friday, September 23, 2011

doodle untuk addin lagi :)

kitorang ada buat doodle baru.
sebelum ni kitorang dah buat doodle untuk kak addin.
tapi kitorang masih tak puas hati sebab doodle tu tak okay.
kitorang dah bagi doodle yang lama tu.
akak tu kata, comel.
HEHE.
tapi kitorang dah buat doodle lagi satu untuk dia.
harap2 dia suka la.




okay tak doodle tu ?
harap2 okay la ye ?
kalau nak tengok doodle yang sebelum ni, klik sini.
kitorang rasa, orang lain tengok pun mesti kata tak cantik.
HAHA.

untuk akak addin, kitorang harap akak suka.
HEHE.
:)

1 comment:

Addin said...

suka suka ! yeay dah ada dua doodle. thanks adek adek berdua :)

btw, bila spm ?