welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Monday, September 12, 2011

tekanan


entry kali ni mungkin pendek je.
nak taip cepat2.
sebab nak study.
HAHA.
poyo je.

oh yaa !
ada berita baik.
pc ni buat hal lagi.
harap2 cepat la okay.
doakan pc ni cepat sembuh okay ?
HAHA.

pc ni pun macam tau je kan bila dia nak buat hal.
mentang2 la kitorang tengah exam.
memang tepat pada waktunya.
HAHA.

okay, malas nak taip panjang2.
meh kita tengok muka budak2 yang tertekan.
ermmm ? tertekan ke ?
HAHA.
tertekan exam agaknya. poyo je.
;D

permulaan je ni.


baru mula sikit je tekanan.


smile smile smile smile.


tekanan bermula.


budak tertekan yang cover cun. HAHA


yeah ! gila gila.


mengantuk agaknya. HAHA


errrr..no comment.


ini memang budak tertekan. ;D


dah okay sikit.


kembali okay. ;p

dalam banyak2 gambar, mana yang paling kelakar ?
HAHA.
muka tak nampak macam budak yang stress pun kan ?
kitorang tahu, ramai budak yang nak exam mesti rasa tertekan.
kitorang pun rasa tertekan juga. 
tapi, jangan sampai memudaratkan diri sendiri.
kena pandai kawal perasaan dan emosi tu.
fikir secara rasional dan positif.
insya'Allah kita mampu buat yang terbaik.
usaha dan tawakal.
:)

harap semua yang bakal menduduki apa jua exam ,
jangan takut2 okay ?
*kitorang pun takut juga*
HAHA.

Malaysia boleh !
Kita pun boleh !
:D

p/s : masih ada yang kutip duit raya lagi ke ? HAHA. ;)


Thanks for reading . Lot's of love :)

1 budak comel:

Addin said...

all the best ! :D

p/s : jgn tension tension kay :))

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)