welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Sunday, February 20, 2011

semangat ;)


Assalamualaikum semua :)

thanks kepada yang sudi singgah di sini yee..

macam biasa la kan budak sekolah macam kitorang ni..
busy dengan homework.
aktiviti koko laa..
itu laa..
ini laa..
jadual harian memang padat gila !
HAHA.
lebih busy dari menteri tau..
*poyo je. ;p

okay..
berbalik kepada tajuk entry kitorang.
semangat apa ye ?
ce cite ce cite...
HAHA.
sabar la !
nak cite la ni :)

last year,kelas kitorang tak berapa ceria.
biasa2 je laa..
tapi orang kat dalam kelas tu semuanya ceria je..
HAHA.

so,tahun ni nak ceria kan kelas la..
bersemangat nak ceria kan tau !
iza dilantik sebagai ketua keceriaan.
bagi kitorang,dia tu memang kreatif..
macam2 yang dia plan untuk kelas.
semua orang pun bersemangat nak buat.
termasuk la kitorang ni. :p
 HEHEHE.

malas nak cerita panjang lebar.
so,tengok la gambar2 ni okay.

proses pertama.
cewahh..

bahan2 nya..

siapa suka pink ?
actually,benda tu dah keras.
HAHA sebab dah lama tak guna :p


hijauuu.
tangan atiqah :D

fatehah punyaa :D

berselerak !

fatehah buat.
HAHA,ibu jari tak ada.
buang je.. XD

atiqah punya dah siap. :)

fatehah buat yang baru. ;)

fatehah-atiqah
sama tak tangannya?
HEHE.

that's for you !
:)
 
itu sahaja untuk kali ini.
bersemangat tau buat semua ni.
HAHA.
we love our class :)
 

 


Thanks for reading . Lot's of love :)

Friday, February 11, 2011

thanks a lot !


aku tak tahu macam mana nak mulakan kata.
perasaan memang bercelaru.
kenapa semua ni boleh terjadi ?
mungkin kau tak serik.
dulu pernah aku coretkan luahan hati aku.
tapi,semua tu aku dah padam.
aku tak nak ingat perkara itu lagi.
kau merayu maaf,aku maafkan.
seandainya kau masih ingat gambar di bawah ini.
seandainya kau masih ingat 'salah siapa?'.




aku tahu,setiap orang tak lari dari kesilapan.
dan,kesilapan itu sebenarnya kelemahan dan keburukan kau.

aku terkilan.
aku kecewa.
kenapa  mesti membohongi aku?


sejak aku kenal kau.
hati aku tak berapa enak.
aku tahu kata hati aku.
dan tak sangka semua itu benar.

ALLAH sayangkan aku.
DIA beri aku kekuatan.
tiada setitis pun air mata aku jatuh kerana kau.
kali ini kau memang menghancurkan hati aku.
sedikit pun kau tak rasa bersalah.

aku cuma ingin buat pengakuan.

dulu.............



sekarang..........


aku tak suka membenci orang.
tapi kau yang buat aku benci.
semua itu aku yang coretkan,aku yang potretkan.
seandainya kau baca coretan ini.
cuma satu kata akhir aku buat kau.... 
terima kasih.

oleh: gadis A :)



Thanks for reading . Lot's of love :)

yeah ! jalan lagi.


Assalamualaikum semuaa :)
dah masuk bulan februari dah ye?
woahh !
sekejap nya dah bulan 2.

tanpa membuang masa,kami ingin membentangkan tajuk entry ini.
hahahaha.

cuti raya cina hari tu,kitorang pergi terengganu.
dah lama rancang nak pergi sana.
kebetulan ada saudara abah tinggal kat sana.
so,pergi la menziarah sekali.
dan selebih nya,kitorang jalan2 laa..
heeee ;)

bertolak dari rumah lepas subuh.
sampai kat sana tak ingat plak pukul berapa.
hahaha..
naik kereta terus tidurrr laa.

tak banyak tempat pun kitorang pergi.
tapi,tak pela..
tengok jela gambar2 ni okay?
let's enjoy !! :p

macam biasa,menggila di dalam kereta. :D

masjid terapung.
tak ingat nama betul masjid ni.
panjang tau nama masjid ni. ;)

pantai kemasik :)

masjid kristal. :)

pintu masjid kristal.
cantik..suka sangat. :)

pantai rantau abang. :)

tak dapat tengok penyu.
gambar pun jadi la.. ;p

oh yee.lupa pulak..
kitorang ade pergi Pasar Payang.
just cuci2 mata je..
hehe..
kat sana macam-macam ade.
baju,cenderahati,kain yang liplap2 pun ade.
haha.
rambang mata dibuatnye..
kat sana kitorang tak ade ambil gambar.
orang ramai weyh.
kalau nak tau 'pasar payang' tu macam mane,korang pergi la terengganu okey.
errgh !
haha.
fikir2 kan la ye. :D
cerita pasal makan kat sana,
korang kene la pergi sana jugak..
haha..

malas nak komen panjang.
itu je pasal bab makan2 ni..
haha.. XD

sebenarnya banyak lagi gambar yang kitorang ambil.
tapi ini je yang rajin di upload ke dalam blog ni.
hehehe ;)

ok,chaww dulu.
tataaaa :)

Thanks for reading . Lot's of love :)

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)