welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Friday, February 11, 2011

yeah ! jalan lagi.

Assalamualaikum semuaa :)
dah masuk bulan februari dah ye?
woahh !
sekejap nya dah bulan 2.

tanpa membuang masa,kami ingin membentangkan tajuk entry ini.
hahahaha.

cuti raya cina hari tu,kitorang pergi terengganu.
dah lama rancang nak pergi sana.
kebetulan ada saudara abah tinggal kat sana.
so,pergi la menziarah sekali.
dan selebih nya,kitorang jalan2 laa..
heeee ;)

bertolak dari rumah lepas subuh.
sampai kat sana tak ingat plak pukul berapa.
hahaha..
naik kereta terus tidurrr laa.

tak banyak tempat pun kitorang pergi.
tapi,tak pela..
tengok jela gambar2 ni okay?
let's enjoy !! :p

macam biasa,menggila di dalam kereta. :D

masjid terapung.
tak ingat nama betul masjid ni.
panjang tau nama masjid ni. ;)

pantai kemasik :)

masjid kristal. :)

pintu masjid kristal.
cantik..suka sangat. :)

pantai rantau abang. :)

tak dapat tengok penyu.
gambar pun jadi la.. ;p

oh yee.lupa pulak..
kitorang ade pergi Pasar Payang.
just cuci2 mata je..
hehe..
kat sana macam-macam ade.
baju,cenderahati,kain yang liplap2 pun ade.
haha.
rambang mata dibuatnye..
kat sana kitorang tak ade ambil gambar.
orang ramai weyh.
kalau nak tau 'pasar payang' tu macam mane,korang pergi la terengganu okey.
errgh !
haha.
fikir2 kan la ye. :D
cerita pasal makan kat sana,
korang kene la pergi sana jugak..
haha..

malas nak komen panjang.
itu je pasal bab makan2 ni..
haha.. XD

sebenarnya banyak lagi gambar yang kitorang ambil.
tapi ini je yang rajin di upload ke dalam blog ni.
hehehe ;)

ok,chaww dulu.
tataaaa :)

No comments: