welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Friday, February 11, 2011

thanks a lot !


aku tak tahu macam mana nak mulakan kata.
perasaan memang bercelaru.
kenapa semua ni boleh terjadi ?
mungkin kau tak serik.
dulu pernah aku coretkan luahan hati aku.
tapi,semua tu aku dah padam.
aku tak nak ingat perkara itu lagi.
kau merayu maaf,aku maafkan.
seandainya kau masih ingat gambar di bawah ini.
seandainya kau masih ingat 'salah siapa?'.




aku tahu,setiap orang tak lari dari kesilapan.
dan,kesilapan itu sebenarnya kelemahan dan keburukan kau.

aku terkilan.
aku kecewa.
kenapa  mesti membohongi aku?


sejak aku kenal kau.
hati aku tak berapa enak.
aku tahu kata hati aku.
dan tak sangka semua itu benar.

ALLAH sayangkan aku.
DIA beri aku kekuatan.
tiada setitis pun air mata aku jatuh kerana kau.
kali ini kau memang menghancurkan hati aku.
sedikit pun kau tak rasa bersalah.

aku cuma ingin buat pengakuan.

dulu.............



sekarang..........


aku tak suka membenci orang.
tapi kau yang buat aku benci.
semua itu aku yang coretkan,aku yang potretkan.
seandainya kau baca coretan ini.
cuma satu kata akhir aku buat kau.... 
terima kasih.

oleh: gadis A :)



Thanks for reading . Lot's of love :)

0 budak comel:

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)