welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Saturday, July 9, 2011

Mega Giveaway by Yana & Cik Putih


weeehooo !
kitorang join give away lagi.
HEHE.
saje suka2 isi masa yang terluang.
ecehhhh :p
banyak ke masa terluang ?
HAHA.

malas nk membebel panjang lebar.
jom kitorang cerita sikit pasal give away ni.
nak tahu cara2 nak join give away ni,
:)


jom la kita join give away ni.
sponsor nya memang ramai.
nama pun MEGA give away.
HAHA.

jom kita terjah para sponsor.


bila tengok para sponsor ni memang awesome la.
HEHE.
jom kita tengok hadiah give away ni.
:)

wahhhh !
geramnya tengok hadiah2 tu.
moga2 ada la rezeki kitorang menang.
dulu pun ada join give away.
tapi tak ada rezeki nak menang.
HUHU.
kepada blogger sekalian !
korang pun join la sekali ye.
HEHE.
sudah tag tiga orang :)
so, korang pun join la tau !


semoga penyertaan kitorang ni diterima.
Aminn.

Thanks for reading . Lot's of love :)

1 budak comel:

C i k P u t i h K e b a b o m ! said...

sudah check penyertaan.
thanks for joining.
Gudluck ! ^^,

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)