welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Tuesday, June 7, 2011

syukur :')


Assalamualaikum
hai.
:)

pertama sekali kitorang nak ucapkan...
Alhamdulillah
:)

mak dan abah dah selamat sampai kat sini.
mereka balik dari umrah 6 jun hari tu.
kebetulan hari tu cuti sekolah.
kitorang pun pergi la menjemput mereka di airport.

alhamdulillah :)
mereka dapat mengerjakan umrah dengan sempurna.
seronok dengar cerita2 dari mak dan abah masa kat sana.
macam biasa la,kitorang mesti la peluk cium dengan mereka.
HEHE.
lepas la rindu yang terpendam ni.
:D

ada banyak gambar masa mereka kat sana.
tapi kitorang rasa malas nak upload banyak2.
tengok je la okay ?
:)

flight yang mereka naik.

awan nano. HAHA. cantik kan?

masjid nabawi


itu je yang kitorang rajin upload.
HEHE.

p/s : bila la agaknya kitorang dapat pergi sana kan?


Thanks for reading . Lot's of love :)

0 budak comel:

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)