welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Wednesday, May 18, 2011

setelah sekian lama


Assalamualaikum.
Hai :)
entri yang pertama untuk bulan Mei.
HAHA.
orang lain semua dah berlambak entri untuk bulan 5.
tapi kitorang baru terkedek-kedek nak buat.
apakan daya,kitorang terlalu sibuk.
HAHA.
*sibuk la sangat :p

semua orang pun tahu kan?
bulan 5 memang banyak 'HARI'.
macam2 hari ada.
HAHA.

- hari pekerja
-hari jururawat
-hari belia
-hari guru
-hari wesak
-hari ibu
-hari lahir

ada hari yang tertinggal ke?
HAHA.
sorry la kalau ada yang tertinggal ye..
so,entri kali ni merangkumi untuk hari2 yang istimewa.
HEHE.
yang berkaitan dalam hidup kitorang jela.. ;)

HARI IBU
of course la untuk ibu2 kan..
selamat hari ibu mak ! 
love you :)

HARI JURURAWAT
untuk kakak ipar kitorang.
dia nurse okay.. :)

HARI GURU
untuk semua cikgu2 yang pernah mengajar kitorang.
terima kasih cikgu sebab bertungkus lumus mendidik.
sayang semua cikgu kitorang !
:)

HARI LAHIR
abah dan anak buah kitorang punya birthday bulan 5.
ada buat majlis kecil je untuk mereka.
love both of you :)

entri kali ni rasa malas pula nak letak gambar.
HEHE.
malas nak menunggu untuk di upload.
gambar majlis hari lahir ada,hari guru pun ada.
tapi rasa malas,so tak yah la ye..
HEHE.

oh ya !
kitorang sekarang tengah peperiksaan pertengahan tahun.
HAHA.
memang pecah kepala la weyh.
3 minggu pula tu.
sabar je la..
memang semua budak nak spm kena tempuhinya.
HAHA.
:D

tataaa ~





Thanks for reading . Lot's of love :)

0 budak comel:

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)