welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Thursday, May 26, 2011

doakan kami ye... :')


Assalamualaikum.
Hi you all !
:D

malas nak menaip panjang lebar.
mood tak berapa baik.
ecehhh !
HAHA.
sedih.
tapi dalam pada masa yang sama,kitorang gembira.
sebab apa agaknya?
mak dengan abah pergi ke tanah suci.
mengerjakan umrah.
:)

GEMBIRA.
sebab mak dengan abah dapat pergi sana.
mereka memang teringin nak pergi sana.
setiap orang pun mesti nak pergi sana juga kan?
alhamdulillah,salah satu doa mereka dah termakbul.
Insya'Allah,satu hari nanti dapat pergi haji pula.
mudah-mudahan...

SEDIH.
sebab mereka jauh dari kitorang.
anak mana yang tak sedih kan?
mula2 tahan je air mata ni.
tapi lama2,jatuh ke pipi jua. :D
sedih sebab tak dapat hantar mak dan abah pergi airport.
sebab kitorang ada exam.

mak..
abah..
doakan kitorang ye...
untuk spm nanti...
kitorang kat sini doakan untuk mak dengan abah kat sana.
semoga semuanya berjalan lancar.
semoga selamat pergi dan balik.
:')

mak :)

abah :)

sayang mak dan abah !
:')




Thanks for reading . Lot's of love :)

0 budak comel:

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)