welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Friday, March 25, 2011

kalau lapar,inilah aktivitinya...


Assalamualaikum.

haiii..
apa khabar semua?
dah makan?

ehhh..
cakap pasal makan,macam ada kena mengena je dengan tajuk entri ni kan?
HAHA.
mehh sini..
kitorang nak cerita sikit.

dulu masa kecik2,rajin la ikut family pergi kenduri kahwin.
tapi sekarang ni dah berubah.
rasa malas sangat nak pergi kenduri kahwin.
HAHA.

jadi kalau tak ikut,mesti la kena tinggal kat rumah.
bila perut dah berkeroncong,maknanya lapar la kan.
kitorang pun buat la 'projek' sendiri.
jangan fikir bukan2 plak ye..
bukan nya buat projek yang tak baik tau.
projek memasak la !
HAHA.

jangan gelakkan kitorang ye.
tengok je la gambar2 ni okay...

telur pun jadilah..

chef tengah masak tu..HAHA.

sambal sardin,telur goreng,papadom.
sedappp nya ! :D

baca doa dulu la.. :)

mehh la..jemput makan. :D

peace ! :D

lapar dah ni.. ;p

alhamdulillah..
bersyukur la..
dapat juga makan.
walaupun lauk simple je.
HAHA.
lain kali nak masak yang special sikit.
:D

Thanks for reading . Lot's of love :)

0 budak comel:

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)