welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Friday, March 11, 2011

domo arigato ❤


Assalamualaikum.

nyaman nya cuaca hari ni.
hujan sepanjang hari.
aktiviti yang paling best mestilah tidur !
HAHA.

ehhh..
apesal tajuk entri tu bunyi macam pelik je kan?
kitorang pun tak tau la betul ke tak ejaan nya.
HAHA.
itu bahasa jepun la.
maknanya terima kasih.

perkataan tu kawan kitorang selalu cakap.
nama dia izatul akmah.
kitorang kan pernah promote Ederra Shawl.
so,izatul tu la yang jual shawl.

tanpa diduga..
izatul ni bagi hadiah penghargaan untuk kitorang.
HAHA.
tak sangka dia bagi pashmina kat kitorang.
walaupun satu,tapi kitorang terharu sangat2.
balik rumah terus try pakai.
HAHA.
:D

ini hadiah nya.
:)

cute :D
ni la izatul akmah.
yang buat peace tu ye.
gambar orang lain kat belakang tu jangan tengok.
HAHA.

terima kasih sekali lagi ye izatul.
post ni khas untuk izatul.
sebagai tanda 'kasih sayang' kami pada mu.
HAHA.
:p

Thanks for reading . Lot's of love :)

0 budak comel:

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)