welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Sunday, December 26, 2010

mata oh mata

kenapa dengan mata?
kenapa?
kenapa?

hahaha..
nak kongsi cerita dengan korang.
pasal mata kitorang.
entah pape kan?
pasal mata pun mau cerita ka?
hehe ;)

kitorang ada empat mata.
a.k.a
rabun.
haha..

start pakai cermin mata time form 2.
haha..
mula2 tu agak malu nak pakai.
biasa la tu...

agak leceh !
tapi nak buat camne..
dah nasib mata kitorang macam tu..
haha..
keturunan kot..
semua ahli keluarga kitorang rabun.

kadang2 tu rasa kelakar.
tengok tersusun cermin mata kat rumah ni.
haha..

nak bagi tau something..
kitorang akan edit gambar.
just tulis web blog je..
haha..
tu pun kalau rajin baru edit.
hehe.. :)

cakk..haha..ni muka yg belum pakai cermin mata.. :D

promote gigi..haha..tu la muka kitorang berkaca mata.
 
sewel ke apa ni?haha..

cermin mata kitorang.haha.black and brown ;)

sebenarnya,hasrat di hati memang la nak tukar cermin mata baru.
tapi,kitorang ni jarang pakai.
pakai pun kat sekolah je.
kadang2 mak pun marah..haha..
makin rosak mata nanti.

ni first time kitorang ambil gambar berkaca mata..
nampak tua kan..
haha..
:)

No comments: