welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Sunday, December 5, 2010

cuti cuti :)

mari dekat mari dekat...
mau citer ckit..

okay...
4 disember hari tu kami sekeluarga balik kampung.
kampung di mana ye?
ahaaaaa..
di Sitiawan Perak..

actually,ada saudara kawen..
sambil tu jalan2 la sekali..

kitorang menginap di Valley View Hotel.
satu malam je..
mak ngan abah bilik lain..
kitorang tido satu bilik ngan kak wa..
hahaha..
syok gila !

malam tu kitorang makan kat satu restoran tomyam..
tak sempat nak tgk nama restoran tu..
haha..
makan ikan bakar...
kak wa mengidam.. :P

satu peristiwa terjadi kat restoran tu..
haha..
tapi tak mau la bg tau..

lepas makan..
kitorang pergi Lumut..
jalan2 kat sana..
mak pun ada beli barang ckit kat sana..

abah pulak teringin nak makan mee rebus..
pergi la satu kedai mamak ni..
tak silap kitorang masa kat kedai mamak tu baru pukul 8 lebih..
tapi jalan kat sana dah lengang gila..

kitorang tak makan pun..
abah je yang makan..
pastu terus balik hotel..
kitorang sempat borak2 ngan kak wa sebelum tido..
hahaha..
best gila !
gelak je memanjang :)

esok nyer kitorang sarapan kat tepi sungai..
ada satu warung yang famous..
hahaha..
ramai gila orang kat situ..
tempat duduk pun tak cukup..
boleh tahan la sedapnye..

lepas breakfast,kitorang pergi Teluk Batik..
okay...
tempat ni memang famous kat sana..
lebih kurang macam Port Dickson la...
mandi manda di laut..
hahaha..
best !!!

kitorang check out pukul 12..
pastu dah tak singgah mana2 lagi..
terus balik Klang la..
dalam kereta tido je la..
hahaha..

sampai rumah pun petang..
alhamdulillah..
perjalanan lancar..:)


otw balik kampung.
menggila di dalam kereta.
hahaha :)


No comments: