welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Thursday, November 29, 2012

Tak untung, tak rugi


Hai blogger sekalian. Lambai tangan sikit. Ehem, sedar tak sedar. Sekejap betul masa berlalu. Ayat biasa yang didengar, masa mencemburui kita. Apa yang masa cemburu dengan kita pun tak tau lah. Ehh ? Kau ni memang kuat merepek. 

Untuk adik-adik sekalian. *Ehem* Tak ada adik pun sebenarnya. Ahh, untuk batch'95 yang dah meninggalkan sekolah. Tahniah ye korang. Enjoy your new life. Bagi sesiapa yang dapat PLKN, jangan bersedih. Disebalik kesedihan, ada kegembiraan. Percayalah. *Pheuww, bermadah pulak.

Diam tak diam. Abang-abang, kakak-kakak nak balik ke kampus masing-masing. *Ehem* Kita ada seorang abang je, dua orang kakak. Tapi semua dah habis belajar. Dah bekerja. Dah berkahwin. So, ayat yang tadi tu untuk para senior dan untuk kitorang lah kot ? Ehh

Apa kena mengena pulak tak untung, tak rugi ? Entah, aku pun tak tahu. -.- Kebosanan melanda, beginilah jadinya. Hmm, sedihnya. Nak balik kampus dah. Rindu semua, semua, semua yang ada. Haishh, yakin diri. Kau tabah, aku tabah. Ada cuti kita balik. Kita meroyan sama-sama. *Tetiba.

 Aku comel

 Dia ayu

Blog ni, aku bukan nak ambil alih. Si kembar tetap si kembar. Bila dah bergabung nanti pasti ada cerita yang kebaboom. Hmm, kebaboom lah sangat. Nak jalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah, anak dan pelajar. Harap maklum, tanggungjawab seorang pelajar, maknanya masa untuk berblogging memang tiada. Eh, bukan tiada langsung, cuma tiada masa. Ehh ? Acano tu. Hmm, entah lah. *Fikir sejenak.

Seorang di Terengganu, seorang lagi di Negeri Sembilan. Semoga semester ini berjalan dengan lancarnya. Bukannya semester lepas tak lancar, cuma berharap semester yang ini lebih lancar. Dengan semangat yang baru, Bismillahirrahmanirrahim. Semoga doa kalian mengiringi kami semua untuk menuntut ilmu. Terima kasih tak terhingga. 

Salah dan silap harap dimaafi. Kita cuma manusia biasa. Assalamualaikum.


Thanks for reading . Lot's of love :)

3 budak comel:

★ aIsyaH ★ said...

selamat menempuhi sem baru..~~xD

walaupun si kembar terpisah tempat belajar..tp biasanye kembar ni diorg ada satu ikatan yang sgt kuat kan..xD

KAMI ;) said...

thanks. hmm, si kembar kena berpisah lagi lah aisyah. wuuu

RNRC said...

alolo kesian si kembar nih. hehe :P

 
Copyright@Semua kandungan blog ini adalah hak milik Si Kembar :)