welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Tuesday, April 16, 2013

Tambah koleksi

Di petang petang begini. Golek golek atas katil pun mata tak nak lelap. Cuaca panas sekarang ni. Ini semua dugaan dan juga nikmat dari-Nya. Kita perlu terima dengan redha Insya Allah. :)

Tak ada benda pun yang nak di celotehkan. Hmm, cuma nak kongsi satu benda je.


Nak tambah lagi kalau boleh. Sebelum sebelum ni banyak pinjam dari orang je. Sekarang ni baru datang minat nak tambah koleksi. Ehh yeke sekarang ? -.-

Kakak datang rumah hari tu. Dia tengok almari. "Amboi, lepas ni kau beli lagi banyak banyak tau. Lepas tu buat sewa" - Kakak yang kata

Jangan ingat kitorang ni tau baca cerita cinta je eh. Buku lain pun kitorang baca jugak. ;p


Sikit sikit lah kalau nak tambah koleksi pun. Yang belum baca pun banyak. Tak buka lagi plastik. HAHA.

Semoga usaha murni kitorang untuk menambah koleksi tercapai. :D

2 comments:

HAJAR said...

wah..Byknya koleksi.
Nampaknya kita sama..hehe..
Tahun ni baru terbuka hati nak layan novel n memiliki novel sendiri..:)

KAMI ;) said...

Hehe. Terima kasih sudi komen. :)
Sama sama lah kita membaca ! :D