welcome and thanks for visit our blog kisahsukadukakami.blogspot.com

Thursday, August 26, 2010

aku dan kenangan

Aku masih ingat
Waktu kau renungku
Waktu kau jelingku
Waktu kau tatapku

Aku masih ingat
Waktu kau senyum padaku
Waktu kau merajuk dengan ku
Waktu kau sedih kerana ku

Aku masih ingat
Waktu kita berbual
Waktu kita bergaduh
Waktu kita bersenda

Kita lalui itu
Dengan penuh sulaman
Yang ceria

Namun,
Sehingga ke hari ini
Tiada lafaz cinta darimu
Tiada tanda sayang dimatamu

Namun
Aku tahu kau cinta padaku
Aku tahu kau sayang padaku
Pada waktu itu...

Aku kecewa
Melihat kau bersama dia
Melihat kau melafaz cinta padanya
Menyulam sayang bersama dia
Aku redha dengan pilihanmu...

                                                                                                                                    

saje suka2..:)
xde kene mengena dgn kehidupan.
-fatehah ;)

No comments:

Post a Comment

terima kasih pembaca yang komen entry ini. :)